Tarieven
De eerste stap
Met dit pakket maak je kennis met het organizen en leer je de eerste basisprincipes. Misschien
heb je na deze afspraak wel genoeg tools in handen om zelf verder te kunnen. Het resultaat
dat je na deze afspraak hebt, motiveert om verder aan te pakken.
In dit pakket zit inbegrepen:
-
-
-
- een telefonisch kennismakingsgesprek;
- 3 uur begeleiding naar keuze;
- kleine organize materialen;
- praktische (opruim) tips waarmee je verder aan de slag kunt;
- reiskosten tot 20 kilometer enkele reis (excl. parkeerkosten);
- nazorg: twee weken na de laatste afspraak telefonisch contact.
-
- De prijs van dit pakket is € 180,00
-
Een stapje verder
Je hebt de smaak te pakken maar je vindt het nog lastig om het alleen te doen. Alle begin is
moeilijk, maar als je een tijdje bezig bent, zul je merken dat het steeds makkelijker wordt!
In dit pakket zit inbegrepen:
-
-
-
- een kennismakingsgesprek bij jou thuis;
- 2 x 3 uur begeleiding naar keuze;
- kleine organize materialen;
- praktische (opruim) tips waarmee je verder aan de slag kunt;
- bruikbare spullen, die in mijn auto passen, breng ik voor je naar de Kringloop;
- tussen de afspraken door de mogelijkheid om vragen te stellen;
- reiskosten: tot 20 kilometer enkele reis (excl. parkeerkosten);
- nazorg: twee weken na de laatste afspraak telefonisch contact.
-
-
-
-
- De prijs van dit pakket is € 345,00
-
Een stapje extra
Jij bent niet te stoppen en wilt nu echt schoon schip maken! Jij weet straks als geen ander hoe je het beste kunt opruimen, maar ook hoe je het netjes kunt houden!
In dit pakket zit inbegrepen:
-
-
-
- een kennismakingsgesprek bij jou thuis;
- 4 x 3 uur begeleiding naar keuze;
- kleine organize materialen;
- praktische (opruim) tips waarmee je verder aan de slag kunt;
- bruikbare spullen, die in mijn auto passen, breng ik voor je naar de Kringloop;
- tussen de afspraken door mogelijkheid om vragen te stellen;
- reiskosten tot 20 kilometer enkele reis (excl. parkeerkosten);
- nazorg: twee weken na de laatste afspraak telefonisch contact.
-
-
-
-
- De prijs van dit pakket is € 660,00
-
Doorstappen (strippenkaart)
Het kan zijn dat je het lastig blijft vinden om je huis of administratie op orde te houden. Als je net
wat extra ondersteuning nodig hebt, is een strippenkaart een handige uitkomst. Je kunt
kiezen tussen een strippenkaart van 6 of 12 afspraken van 2 uur. Je mag zelf bepalen hoe je de afspraken wilt plannen. We kunnen bijvoorbeeld iedere maand een afspraak van 2 uur inplannen. Maar heb je op een bepaald moment meer ondersteuning nodig dan plannen we meer afspraken.
De strippenkaart is een jaar geldig en wordt alleen aangeboden aan klanten die eerder het pakket
een stapje verder of een stapje extra hebben afgenomen.
Bij de strippenkaart zit inbegrepen:
-
-
-
- 6 of 12 afspraken van 2 uur begeleiding naar keuze;
- praktische (opruim) tips waarmee je verder aan de slag kunt;
- tussen de afspraken door mogelijkheid om vragen te stellen
(via mail of telefonisch); - reiskosten tot 20 kilometer enkele reis (excl. parkeerkosten).
-
-
De prijs van de strippenkaart is
€ 640,00 voor 6 afspraken of
€ 1.260,00 voor 12 afspraken
Quickscan
Wil je graag zelf de eerste stap zetten om een opgeruimd huis te krijgen, maar kun je vooraf wel
wat tips en adviezen gebruiken? De Quikscan is dan de ideale oplossing!
Bij de Quickscan zit inbegrepen:
-
-
-
- een afspraak van 1,5 uur bij jou thuis boordevol met praktische opruimtips;
- een overzicht van alle tips per mail;
- reiskosten tot 20 kilometer enkele reis (excl. parkeerkosten).
-
-
De prijs van de Quickscan is € 115,00
Maatwerk
Wil je een pakket met een ander aantal uren? Neem gerust contact op voor de mogelijkheden, uiteindelijk is het altijd maatwerk.
Vergoeding
De kosten van een professional organizer kunnen soms vergoed worden vanuit de Wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo). Kijk hier voor meer
informatie. Ik hanteer het maximum tarief dat door de gemeente wordt vastgesteld.
Sommige werkgevers hebben een budget voor opleidingen en trainingen waaruit een traject met een professional organizer betaald kan worden. Ben je zelfstandig ondernemer? Sommige arbeidsongeschiktheidsverzeker
werkgever of verzekeraar naar de mogelijkheden.
Reiskosten
Binnen een afstand van 20 kilometer vanaf postcode 5388 GG worden geen reiskosten in rekening gebracht. Is de afstand groter, dan wordt er € 0,34
per extra kilometer in rekening gebracht. De reistijd tot 30 minuten enkele reis is inbegrepen. Daarna geldt het uurtarief. Google Maps is het
uitgangspunt voor het berekenen van reisafstand en reistijd. Kosten voor betaald parkeren zijn voor rekening van de opdrachtgever.
Wijze van betaling
Het volledige factuurbedrag dient binnen 7 dagen na factuurdatum voldaan te worden, echter voor aanvang van de eerste sessie. De factuur kan via een betaalverzoek of bankoverschrijving betaald worden.
BTW
Stap voor Stap Organizing maakt gebruikt van de kleine ondernemersregeling (KOR) en rekent daarom geen BTW.
Annuleren, niet nakomen of verzetten van een afspraak
Afspraken voor het uitvoeren van de diensten van Stap voor Stap Organizing:
-
-
-
- kunnen tot 48 uur voor aanvang kosteloos geannuleerd of verzet worden.
- die binnen 48 uur voor aanvang geannuleerd of verzet worden, worden voor 50% in rekening gebracht.
- die binnen 24 uur voor aanvang geannuleerd of verzet worden, worden voor 100% in rekening gebracht.
- die niet nagekomen worden, worden voor 100% in rekening gebracht.
-
-