Tarieven

Stap voor Stap naar een opgeruimd huis!
Een organizingafspraak duurt 3 uur. Dit is namelijk de duur waarin je gemotiveerd blijft én waarin je zichtbaar resultaat kunt bereiken. De prijs voor een organizingafspraak is € 180,00.
Wat krijg je hiervoor?
-
-
-
- een kennismakingsgesprek;
- 3 uur begeleiding naar keuze;
- kleine organizingmaterialen;
- praktische (opruim)tips waarmee je verder aan de slag kunt;
- reiskosten tot 20 kilometer enkele reis (excl. parkeerkosten);
- na twee weken telefonisch contact om te bespreken hoe het gaat.
-
-

Quickscan
Wil je graag zelf de eerste stap zetten om een opgeruimd huis te krijgen, maar kun je vooraf wel wat tips en adviezen gebruiken? De Quikscan is dan de ideale oplossing!
De prijs van de Quickscan is € 120,00.
Wat krijg je hiervoor?
-
-
-
- een afspraak van 1,5 uur bij jou thuis boordevol met praktische opruimtips;
- een overzicht van alle tips per mail;
- reiskosten tot 20 kilometer enkele reis (excl. parkeerkosten).
-
-
Maatwerk
Wil je een ander aantal uren? Neem gerust contact op voor de mogelijkheden, uiteindelijk is het altijd maatwerk.
Vergoeding
De kosten van een professional organizer kunnen soms vergoed worden vanuit de Wet Maatschappelijke Ondersteuning (WMO). Kijk hier voor meer
informatie.
Sommige werkgevers hebben een (vitaliteits)budget voor opleidingen en trainingen waaruit een traject met een professional organizer betaald kan worden. Ben je zelfstandig ondernemer? Sommige arbeidsongeschiktheidsverzeker
werkgever of verzekeraar naar de mogelijkheden.
Reiskosten
Binnen een afstand van 20 kilometer vanaf postcode 5388 GG worden geen reiskosten in rekening gebracht. Is de afstand groter, dan wordt er € 0,34
per extra kilometer in rekening gebracht. De reistijd tot 30 minuten enkele reis is inbegrepen. Daarna geldt het uurtarief. Google Maps is het
uitgangspunt voor het berekenen van reisafstand en reistijd. Kosten voor betaald parkeren zijn voor rekening van de opdrachtgever.
Wijze van betaling
Het volledige factuurbedrag dient binnen 7 dagen na factuurdatum voldaan te worden, echter voor aanvang van de afspraak. De factuur kan via een betaalverzoek of bankoverschrijving betaald worden.
BTW
Stap voor Stap Organizing maakt gebruikt van de kleine ondernemersregeling (KOR) en rekent daarom geen BTW.
Annuleren, niet nakomen of verzetten van een afspraak
Afspraken voor het uitvoeren van de diensten van Stap voor Stap Organizing:
-
-
-
- kunnen tot 48 uur voor aanvang kosteloos geannuleerd of verzet worden.
- die binnen 48 uur voor aanvang geannuleerd of verzet worden, worden voor 50% in rekening gebracht.
- die binnen 24 uur voor aanvang geannuleerd of verzet worden, worden voor 100% in rekening gebracht.
- die niet nagekomen worden, worden voor 100% in rekening gebracht.
-
-